Jest to prosty scenariusz strzelankowy mojego autorstwa (schemat ogólnie znany [i lubiany], ale zebrałem to wszystko do kupy, ubrałem w słowa i sprecyzowałem zasady) dedykowany dla terenów ZM (ale z powodzeniem może być realizowany na innym terenie. Warunkiem jest budynek).
Ogólny zarys fabuły:
Ważna osobistość danego kraju została uprowadzona przez drużynę Terro i jest przetrzymywana w opuszczonym budynku. Do akcji wkracza drużyna AntyTerro, aby odbić zakładnika.
Gracze dzielą sie na 2 druzyny, mniej więcej po równo (z niewielką przewagą AntyTerro). Jedna osoba zostaje VIPem.
Druzyna Terro wraz z VIPem zajmuje budynek.
Druzyna AntyTerro zaczyna z dowolnego punktu zbiórki - wcześniej ustalonego - poza budynkiem. Terro nie znają punktu zbiórki.
Druzyna AntyTerro wraz z VIPem musi dostać się do miejsca startowego (VIP + minimum 1 żywy członek drużyny AntyTerro)
Zadaniem Terro jest nie dopuścić do ucieczki VIPa.
VIP jest nieśmiertelny, ale nie może posiadać żadniej broni. (Ewn. od momentu odbicia przez AntyTerro staje się śmiertelny [2 życia] i zostaje wyposażony w pistolet i/lub pistolet maszynowy)
Rozgrywka konczy sie gdy:
VIP wraz z (minimum) jednym zywym członkiem grupy AntyTerro dotrze do miesca startowego. (zwycięstwo AntyTerro)
Jedna z druzyn zostanie wyeliminowana. (przegrana wyeliminowanej drużyny)
Ewn. po upływie wyznaczonego czasu. (wygrana Terro)
W wypadku wariantu z śmiertelnym VIPem - po śmierci VIPa (remis - Terro nie dostają okupu, a AntyTerro nie uratowało VIPa).
Liczba respów w zależności od ilości graczy...
Machu zaproponował jeszcze możliwość dokonania egzekucji VIPa przez kapitana drużyny Terro "w przypadku pewnego i potwierdzonego zagrożenia dla oddziału T". Moim zdaniem pomysł świetny, ale trzeba rozpisać jeszcze zasady do tego wariantu.
Offline